Gooood time - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Gooood time - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Gooood time

Door: Celesta

Blijf op de hoogte en volg Celesta

23 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

Hallooo,

Even een kort reisverslagje hoor. Sjaak is aangekomen afgelopen dinsdagavond/nacht, ik was in een club en hij heeft mij 10x geprobeerd te bellen, k had hele tijd me telefoons in me handen, maar schijnbaar niet genoeg bereik, maar ik kwam die club uit en ik zag m zo lopen met zn rugzakkie op:P Die avond nog gezellig drankje gedaan in de kao san road. Volgende dag hebben we t rustig aan gedaan, naar grand palace geweest maar was dicht, dus beetje rondgelopen. Sjaak uit zn dakkie gegaan omdat zo'n thais wijf duivenvoedsel in onze handen duwde en daarna moesten we er voor betalen. Erg grappig achteraf:P maar ze zijn echt gehaaid die mensen hier.
Donderdag en vrijdag naar Kanchanaburi gegaan, hebben we the bridge over the river kwai gezien, stukje geschiedenis:P mooie natuur daar in t westen van thailand, we kwamen op een bootje bij ons hostel uit, was gezellig! Een engelsman en Nederlander en Zuidkoreaan ontmoet daar, lekker biertje gedronken :P hihi, wijn kennen ze hier niet zo goed geloof ik. Maar de cocktails zijn ook lekker, zo sterk! Dus echt brak volgende dag, maarja :P hahah, vrijdag bij watervallen geweest. Had je 7 verschillende watervallen waar je naar toe moest lopen en klimmen. Laatste stuk was behoorlijk heftig veel klimmen en door water heen, maar 't was echt prachtig! Zulke mooie watervallen. Op de terugweg paar keer op me plaat gegaan hihi, maar niet heel hard ofzo:P

Gisterochtend hierheen gevlogen, Chiang Mai, en nu gaan we morgen een jungle tocht doen! Olifant rijden, watervallen bekijken, raften en wandelen, met 1 overnachting in een bergdorpje.

We houden jullie op de hoogte!
Liefs Celesta en Sjaak

  • 23 Oktober 2011 - 19:47

    Joke Woest:

    dat ziet er helemaal, gezellig en goed uit zo samen!op het duiven voor akkefietje dan na haha (de slimmers)ik wens jullie een super leuke dag toe op de olifanten en natuurlijk met het raften geweldig!
    veel plezier samen.

  • 25 Oktober 2011 - 20:11

    Marian:

    Hoi Sjaak en Celesta!
    He Sjaak, ik probeer me voor te stellen: jij op een olifant...Blijf nou maar gewoon met beide benen op de grond staan. Het lijkt me geweldig mooi, die jungletocht. Met een gids toch zeker? Die de reptielen voor je tegenhoudt. Verder vind ik die Thaise mensen wel erg creatief met geld verdienen...Zouden ze daar ook het programma OPGELICHT hebben? Nou, pas op je tellen dus. Maar verder natuurlijk blijven genieten van al dat moois om je heen!
    Celesta, we wensen je een goede reis naar Laos en Sjaak, goede reis terug naar Bangkok en daarna Nederland!
    Veel liefs van Marian, ook namens Arjan!! Groetjes!


  • 25 Oktober 2011 - 20:18

    Arjan:

    hoi celesta ,
    ha ha ik zie het al voor mij Sjaak met een olifant op zijn rug !
    maar ja ik zie dat jullie daar alweer zat hebben beleeft jullie liggen nu op bed dus ik hou jullie dan ook maar niet langer op ik zelf ga nu naar bed dus ik zou zeggen nog heel veel plezier daar en tot de volgende berichtjes die ik graag lees !
    liefs ARJAN en ook van MARIAN
    doeiiiiiiiiiii.

  • 31 Oktober 2011 - 11:43

    Charita:

    Hoi Celesta,

    Fijn om te horen en te lezen dat het goed met je gaat. En dat er iemand is die je kent lijkt mij. Maar dat ben ik natuurlijk. Mis je wel hoor. Hoop gauw weer iets van je te lezen
    D x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 17016

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: