Jeeetje wat een tijd geleden! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Jeeetje wat een tijd geleden! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Jeeetje wat een tijd geleden!

Door: Celesta

Blijf op de hoogte en volg Celesta

15 November 2011 | Laos, Vientiane

Hallooo,

Dat is echt lang geleden dat ik hier wat op geschreven heb, maarja moet toch keer gebeuren voor ik Laos weer verlaat..

Vanaf Chiang Mai ben ik naar de grens gegaan, een hele mooie witte tempel gezien onderweg met Buddha (het goede) aan de ene kant en allerlei slechte dingen aan de andere kant.. zoals world trade center in brand en michael jackson enzo:P Daarna in Chang Kong aangekomen, daar een nachtje gehad, toen vanaf daar de slowboat naar Luang Prabang genomen, 't midden van Laos, dat duurde 2 dagen, daar wel wat leuke mensen ontmoet. Meisje uit Canada, en wat nederlanders enzo, was gezellig! In Luang Prabang naar een waterval geweest waar je af kon springen, hihi echt cool! Ik wilde vanaf Luang Prabang gaan kijken voor de gibbon experience omdat ik daar goeie verhalen over had gehoord, maar toen bleek dat de gibbon experience terug bij de grens was, dus heb ik een bus terug genomen naar de grens, toen 2 dagen de gibbon experience gedaan, wat ook echt heeel tof was! echt te gek:D nergens mee te vergelijken. Na de gibbon experience nog 1 dag in dat plaatsje verbleven omdat ik op mn vlucht naar Vientiane moest wachten, want ik wilde niet weer de hele weg terug met de bus gaan, dat zou 22 uur duren!! Kon ik echt niet aan met die wegen hier :P En vlucht was minder dan uurtje, vanaf Vientiane naar Vang vieng gegaan, daar ben ik een week gebleven want t tuben daar is zo vet en hangt gwn een leuke relaxte sfeer! Die bars langs de rivier zijn echt vet, lekker dansen in je bikini en een drankje drinken! Na Vang vieng ben ik weer terug hierheen gegaan omdat ik nu weer verder naar t zuiden ga vanavond, 11 uur in de bus naar Pakse! En dan vanaf daar door naar de 4000 islands. dat moet ook echt heel mooi en relaxt zijn! denk dat ik daar een beetje ga kayakken ofzo, lijkt me echt vet om ook keer te doen!!:D

Dus dat was t wel weer zo'n beetje in t kort allemaal. Ik laat nu wel weer wat sneller iets van me horen!

xxxxxx

  • 20 November 2011 - 11:27

    Saskia:

    Dat werd zeker tijd, ha, ha.
    Ik hoor vaak wat van je maar de mensen die alleen hier wat op kunnen lezen miste je wel.
    Het is weer een mooi verhaal geworden.
    Geniet!!!!!!!! En tot skype.

    Groetjes mam xxxxxxxx

  • 20 November 2011 - 20:59

    Marian:

    Hoi Celesta
    Heel erg leuk om weer wat van je te horen! Ik reageer alleen zo laat, dat ik denk dat je intussen niet meer in Laos zit en al tot Cambodja bent doorgedrongen. Wat een belevenissen zeg, geweldig! En hoe is Laos vergeleken met Thailand?
    Nou Celesta, blijf genieten van al het moois dat je tegenkomt! Heel veel plezier daar!!

    Groetjes van Marian!

  • 20 November 2011 - 21:05

    Arjan:

    wat ? dansen in je bikini !!
    jaaaaaa joepieeeeee ik ben al onderweg even snel mijn zwembroek zoeken en op naar Schiphol !!
    nou ja ik hoor wel dat het daar goed toeven is en daar ben ik blij om dus ik wens je nog veel plezier daaroooo !!
    liefs ARJAN !!
    doeuiiiiiiiiiiiii..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 17032

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: