Klein verhaal voor vertrek - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Klein verhaal voor vertrek - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Klein verhaal voor vertrek

Door: Celesta

Blijf op de hoogte en volg Celesta

25 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Hallo allemaal,

Het leek me een goed plan om nog even eem verhaaltje te schrijven voor ik morgen met Sjaak naar 't zuidereiland vertrek voor drie weken!! Ik kijk er echt zo onwijs naar uit, wordt echt de tijd van ons leven!:D Zoveel mooie dingen te zien, zoveel te doen! Dus jullie zullen wel weer een extreem lang verhaal van mij krijgen als ik terug ben!;)

Afgelopen weekend was Natalie naar Tauranga gekomen. Ze ging 16.15 uur uit Hamilton weg en normaal gesproken is het maar een uur rijden, maar kwart over 6 was ze er nog niet, dus uiteindelijk bleek dat ze de weg kwijt was, dus ze was ergens wat vlakbij Kristel bleek te zijn. Toen hebben we bij Wendy's eten gehaald (net zoiets als mac donalds). Toen dat bij Kristel gegeten en daar 's avonds gebleven en tv gekeken. Niet al te laat naar huis gegaan en toen nog even een wijntje hier gedronken en wat tv gekeken en gaan slapen.
De volgende dag, zaterdag, om half 11 ongeveer opgestaan en half 12 opweg naar 't strand! Want... We gingen surfen!! Uiteindelijk een surfschool gevonden aan 't strand. 2 uur les en 1 uur gratis voor jezelf surfen. Ik denk zo dat dat surfen niet echt voor mij is weggelegd, haha. Niet dat het een enorme ramp was ofzo, het was wel heel leuk om het één keer te proberen:D Telkens als dr een golf kwam kreeg je een enorme hoeveelheid water/zout in je ogen, mond, gezicht. Echt teveel gewoon. Het opstaan was wel moeilijk, ik heb wel een paar keer gestaan, maar echt maar een seconde ofzo. Het was wel vet als je met zo'n golf mee ging op je surfboard, dan ging je echt met een kleregang:D Haha, echt leuk! Die gozer die ons les gaf, had van dat lange, door de zon blond, haar. Best wel een leuk gozertje, maar te jong:P 18 was die. Haha, maar goed. Na 2 uur klungelen weer teruggegaan. Toen was 't 16.00 uur en zijn we nog even op 't strand gaan liggen om uit te rusten en te genieten van de zon. Als dinner zijn we naar de noodlecanteen gegaan en dat op 't strand opgegeten. Heerlijk seafood nuudles, jammie! Rond uurtje of 19.00 uur naar huis gegaan en American Idol gekeken, toen in de jacuzzi gegaan, nog even gedoucht dr na en klaargemaakt voor 't stappen!! Samen met Natalie gewoon geweest, maar was wel heel gezellig:D Lekkere muziek enzoo, gingen we nog ff op 't podium dansen, want ja, we zijn toch in Nieuw Zeeland, dus waarom niet lekker gek doen:D Niet al te laat gemaakt, omdat Natalie moe was.
Zondag gingen we weer naar 't strand en ook nog even van ons gratis surfuurtje gebruik maken. Maaar, Celesta had een typische Celesta-Actie. We gingen met Natalies auto en de sleutel van de garage zit in mijn auto en ik had de sleutels binnen gelaten en onder de garagedeur doorgerend toen ik 'm dicht deed van binnen. En wat bedenk ik als ik buiten sta, we hebben onszelf buitengesloten! Geen sleutels, geen ramen opengelaten, niks. Dus ik eerst Kristel gebeld want zij had een sleutel, maar niet meer! Daarna Denise gesmsd of de buurman een sleutel had of dat er ergens buiten nog een sleutel verstopt was, maar nee. Dus uiteindelijk maar gewoon naar 't strand gegaan en het kwam er op neer dat we moesten wachten tot Denise, Vaughan en de kids terugwaren van Hamilton. Wat niet voor 19.00 uur zou worden. Dus Natalie baalde wel, omdat ze graag voor 't donker thuis wou zijn, maar ze was gelukkig niet boos op mij:P Verder op 't strand wel weer genoten van 't weer, 't surfen en een heerlijke turkse pizza/kebab ding!:D 19.00 uur ongeveer weer van 't strand weggegaan, eerst even naar de stad gegaan, maar daar was ook niet zoveel te doen, aangezien er niet zoveel open was, maar beetje uit verveling foto's gemaakt, uiteindelijk rond 20.00 uur waren we thuis en waren we in de jacuzzi gegaan, omdat we onze bikini nog aan hadden van 't strand en een handdoek hadden, dus dat was wel een goed idee:D Uiteindelijk waren ze thuis om kwart voor 9 ongeveer en toen moesten we nog foto's op de usb stick van Natalie gaan zetten en blablabla. Maargoed, uiteindelijk ging ze hier ongeveer kwart over 9/half 10 weg. En daar ging mijn eerste vriendinnetje uit Nieuw Zeeland:( Zij vertrekt 18 april bij de familie en dan kom ik precies terug met Sjaak en Linda uit 't zuidereiland, dus dat was ons laatste weekend samen:( Maargoed, we hebben wel afgesproken dat we contact houden, want zij gaat nog naar Australie enzo en ben wel benieuwd hoe ze 't daar gaat hebben:D En misschien hebben we een wintersportadresje voor volgend jaar, omdat zij een kwartiertje van Zwitserland woont, veel skigebieden dus:D

Nouuu, dit was mijn verhaal weer:D Toch misschien wel iets langer geworden dan de bedoeling. Nu is 't etenstijd en morgen Sjaak weer ziennnnn!!!:D Helemaal geweldig veel zin in! Dus ik spreek jullie na mijn reis op 't zuidereiland weer!
Dan horen jullie misschien wel dat ik heb parachute gesprongen op m'n verjaardag!:D Dat hoop ik echt te doen!

Totzienssss!!
Dikke kus

  • 25 Maart 2010 - 05:34

    Lieke:

    Celesta, heel heel veel plezier in je 3 weken reizen!

    Geniet van de mooie dingen die het eiland je te bieden heeft en houd ons op de hoogte!!

    Kus

  • 25 Maart 2010 - 14:30

    Lieneke:

    Hoi Celesta,

    Nou maak er een super vakantie van en doe de groetjes aan Sjaak!

    p.s. kijk je goed waar het touwtje van de parachute zit als die open moet?

  • 25 Maart 2010 - 20:11

    Nel Vlemmix-Louwers :

    Celesta,
    Heel veel plezier samen met Sjaak! Dit wordt een verjaardag om nooit te vergeten. Geniet er van. Groetjes; Nel en Toon Vlemmix.

  • 25 Maart 2010 - 21:10

    Marian:

    Hoi Celesta!

    Een fijne reis op het Zuidereiland toegewenst!
    We horen van je belevenissen!

    Groetjes, Marian, ook van Arjan, ook aan Sjaak!


  • 26 Maart 2010 - 00:15

    Marianne:

    Hoi Celesta, heel veel plezier en een fijne verjaardag.
    Geniet maar van alles wat op je pad komt.

    groet,
    Marianne (zus Arjan)

  • 31 Maart 2010 - 11:45

    Ilona:

    Celestaaa(L)

    zoo ik had al lang niet meer gereageerd op je blog.:D wat een leuk verhaal weer. ook echt surfen., Lijkt mij ook wel wat om te doen, alleen dan geen zout water in mn mond please =D

    Heeeeel veeel plezier met sjaak ben benieuwd naar je verhalen. we praten hopelijk snel op skype ff bij, nu ik eindelijk die gaile webcam heb haha

    (L)kussssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tauranga

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 17052

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: