Afgelopen week Australie! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Afgelopen week Australie! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Afgelopen week Australie!

Door: Celesta

Blijf op de hoogte en volg Celesta

25 Juni 2010 | Australië, Rainbow Beach

Hallo allemaal,

Vandaag aanbeland in Rainbow beach, waar ik morgen op een tour ga over fraser island, 3 dagen, 2 nachten. Met een jeep over 't eiland touren met aantal mensen, 'savonds zelf eten koken, waar? Geen idee. 's Nachts kamperen en geen douches op 't eiland. Helemaal back to basics dus. Over een half uur heb ik instructie ofzo, safety shit. Jammer genoeg mag ik nog niet rijden, want je moet boven 21 zijn:( Maargoed, ik overleef 't wel hoor:p Nu even mn eerste was sinds 2 weken dr in gedaan (echt heel veel). Maargoed, dan heb ik voorlopig weer schone kleren. Hopelijk tot ik thuis ben (over 2,5 week) Shit gekkkk, niet zoveel zin om naar huis te gaan.. Reizen is veel te gaaf!:D Maar wel zin om jullie allemaal weer te zien natuurlijk!

Vorige week woensdag ben ik uit Cairns vertrokken, daar had ik natuurlijk nog op de great barrier reef gesnorkeld. Echt zo gaaf!:D Zulke mooie vissen, jammer genoeg geen schildpadden gezien. Na Cairns naar Mission beach gegaan, daar bleef ik maar 1 nacht, maar 't regende de hele dag:( Dus maar met paar mensen ziten kaarten in 't hostel.. Beetje jammer. Volgende ochtend doorgegaan naar Townsville, daar op de ferry gestapt naar Magnetic Island. Dat was echt zooo super!:D Daar 2 nachten gebleven. Ik zat in een hostel gelijk aan 't strand en 't was heerlijk tropisch en gewoon geweldig:D De 2e dag had ik met 3 engelse meiden een auto gehuurd en daarmee over 't eiland gescheurd. Allerlei verschillende bays opgezocht, lekkere strandjes. Was heerlijk weer! 's Middags zelf naar een soort dierenpark geweest, daar heb ik allerlei dieren vast gehouden. Onder andere een koala! Zo schattig joh:D En een baby krokodil, slangen enz. En toen moest ik de volgende ochtend het eiland alweer verlaten. Erg jammer, maar was super gaaf!:D Van Townsville door gegaan naar Airlie beach. Vanuit daar vertrekken alle boten naar de Whitsundays, ongeveer het populairste wat je kan doen aan de oostkust, plus fraser island, wat ik dan morgen ga doen. Whisundays is een zeiltocht van 2 dagen 2 nachten (daar had ik voor gekozen) en dan ga je naar een prachtig strand. Whithaven beach, moet je maar kijken op google. Echt een paradijs! Zulk wit zand, ik denk dat 't zeker 1 van de mooiste plekken is waar ik ooit ben geweest. Ook wezen snorkelen vanuit die boot 2 keer en verder is 't gewoon gezellig om 2 dagen met allerlei mensen op een boot door te brengen. Maaar ik wist wel dat ik voorlopig niet meer op een boottocht ga, want ik word elke keer weer zeeziek. Dus ben dr nou ff klaar mee:D

Woensdagnacht de nachtbus genomen naar Town 1770. Daar zou ik ook maar 1 nacht blijven, achteraf beetje spijt van gehad, want toen regende 't ook en ik wilde graag de scooteroo doen, dat is een tocht op kleine harley davidson bikes, en ik had van veel mensen gehoord dat het erg leuk is. Maar het was dus geannuleerd door 't weer. Dus beetje voor niks daar geweest, maarja, aan de andere kant wel weer wat geld bespaard. Zo heeft alles zn voordeel en nadeel:D

En nu vanochtend aangekomen in Raibnow beach, dus dat is t ongeveer zover wel:D Ik laat gauw weer wat van me horen!

xxxxx Celesta

  • 25 Juni 2010 - 09:50

    Danielle:

    Klint leuk :D Je heb dus ook nog lauren zn primitieve%#&^%^kamp een beetje mee gemaakt :P

    Ik heb nog steeds die foto met die koala niet gezien :(

    Ook al vind jij t jammer dat je terug komt, ik vind t wel leuk :D
    veel plezier nog die laatste weekies! Tis hier ook super lekker weer joh! En wij gaan zo naar aarlanderveen! Nouu tot spreeksens.

    xxxxxxxxxxxxxxxx(L)

  • 25 Juni 2010 - 16:36

    Marian En Arjan!!!:

    hoi celesta,
    leuk om weer wat te horen van je en ja de dag dat je weer naar nederland komt komt steeds dichter bij.
    ik mag wel zeggen dat wij het leuk vinden maar begrijp we dat jij daar nog niet klaar bent.
    lekker je hele leven vakantie dat zou voor mij ook wel wat wezen zeg.
    nou ja we hebben vanmiddag een lotto in gevuld dus met een beetje mazzel zijn we morgenavond steen rijk en vliegen we zondag a.s naar jou toe en blijven we daar voor altijd ( wij betalen ).
    nou dat was dus even lekker dromen .
    geniet nog maar van de laatste weken daar !!!!
    lieve groetjes marian en arjan.
    doeiiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 17050

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: