Laatste paar dagen Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Laatste paar dagen Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Laatste paar dagen Sydney!

Door: Celesta

Blijf op de hoogte en volg Celesta

12 Juli 2010 | Australië, Sydney

Grote kans dat dit m'n laatste reisverslag wordt, denk ik zo. Laatste dag in Australie namelijk! Pff, echt te snel gegaan.

Even terugdenken naar wat ik als laatste had verteld. In rainbow beach naar fraser island geweest. Echt één van de beste dingen aan de oostkust! Super leuk:D We hadden wel geluk dat er een meisje uit Amerika bij ons in de groep zat. Ze wist veel over 't eiland, kon goed koken en nam wel beetje de leiding, das altijd wel handig:P Echt veel mooie dingen gezien en gedaan op 't eiland. Teveel om nu te vertellen, echt te moe voor:P

Na fraser island nog een extra nacht in rainbow beach gebleven om dolphin sea kayaking te doen! Echt super leuk:D Konden dichtbij komen met de kayak bij de dolfijnen en 't kayakken zelf was ook echt superleuk:D

Na rainbow beach door gegaan naar Noosa, best een leuk plaatsje. Daar 2 nachten gebleven. Eerste dag dat ik daar aan kwam een wandeling gemaakt van 8 km door een nationaal park, naast de zee eigenlijk. Kans op dolfijnen en walvissen zien. Maarja, die kans heb ik zovaak gehad en nooit ook maar 1 gezien. Ik ben ook echt niet goed in spotten in zo'n big sea. Maargoed, de wandeling was 't waard, mooie foto's van zonsondergang gemaakt.

Volgende dag was 't een stuk kouder, dus naar the Junction gegaan in Noosa, beetje winkeltjes gekeken, maar was ook niet echt zoveel aan. Dus beetje saai rondgeslenterd, beetje nutteloze dag. Wel leuke Israelische gozer tegengekomen, Oded. Was gezellig:) 's Middags kwam ook ineens meisje aanzetten die ik in Magnetic Island ook al had ontmoet! Is wel grappig, want je komt mensen telkens op andere plaatsen weer tegen en dan kom je dr ook achter dat mensen die jij kent, hun ook weer kennen:P Snappie?

Volgende ochtend (2 juli) met de bus naar Australia zoo gegaan van Steve Irwin, was echt leuk. Kon Kangaroes eten geven enzo, die beesies zijn echt zo zacht. Echt lief(L) Dus daar een dagje doorgebracht en toen 's avonds met de bus van Australia zoo naar Brisbane gegaan. Brisbane is wel 1 van de grootste steden aan de oostkust. Daar 's avonds Nederland - Brazilie gekeken. Natuurlijk leuk dat ze gewonnen hadden:d maar dat heeft nu helemaal geen ene fucking zin meer door die tering Spanjaarden (beetje depri) Volgende dag door de stad gelopen voor een uur of 5, 't is een leuke stad, maar verder niet zoveel toeristische dingen te doen, dus had 't in 1 dag ongeveer wel gezien.

Volgende ochtend van Brisbane naar Surfers Paradise gegaan. Jammer genoeg daar alleen maar voor 1 nacht gebleven. Veel mensen hadden me geadviseerd om daar maar 1 nacht te blijven, niet zoveel speciaals te doen, maar ik vond het er eigenlijk wel heel leuk. Maarja, dat stomme plannen wat alles goedkoper maakt, maakt alles minder spontaner. Zeg maar:P

Na surfers paradise naar Byron bay gegaan. Daar in Backpackers Inn gezeten, leuk hostel, 3 nachten gebleven. Daar 3 nederlanders tegengekomen, 2 jongens, 1 meisje. En 1 van de jongens ben ik al in zoveel plaatsten tegengekomen aan de oostkust, maar in Byron bay echt uit gegaan enzo.. Je had daar Cheeky Monkeys, wel leuke tent:d Alle 3 de avonden uit geweest, dat had ik nog niet echt eerder gedaan, zo volgas uitgegaan. Soms wel ff drankje enzo, maar dit was officieel uit. Voor de rest niet zoveel overdag gedaan, had elke dag slecht weer, alleen laatste dag kon dr wel mee door. Toen naar the lighthous gelopen, was mooie wandeling. Echt zoveel gewandeld laatste tijd, vindt Sjaak wel bijzonder denk. Allemaal uit eigen initiatief. Na byron bay de nachtbus genomen naar Sydeny, zeker 13 uur in de bus gezeten. Ook echt dodelijk vermoeiend. Had wel al hostel geboekt voor 2 nachten, zou 3 nachten blijven in Sydeny.. Eerste dag in Sydney kon ik pas 2 uur inchecken terwijl ik half 10 al met de bus aangekomen was, takke hostel. Ik was zo moe, maarja, 1 uur maar geeist dat ik een bed moest hebben, want ik was zo moe. Ik was van plan ff 2 uurtjes te slapen, maar nee hoor, slaap ik van half 2 tot half 6, echt te lang. 's Avonds nog wat drankjes gedaan met dezelfde mensen als in byron bay. Niet te laat gemaakt, maar kon natuurlijk niet slapen, door al 't slapen overdag dus laat naar bed, laat opgestaan. 2e dag in Sydney een wandeling gemaakt van de ene beach naar de andere (6 km, jaja alweer(H)) ;s Avonds weer uitgegaan, zaterdagavond in Sydney kunnen we natuurlijk niet missen! Krijg echt dat gevoel van Sydney dat 't zo'n wereldstad is, gewoon zo bekend. Ik vind 't wel leuk:D Ook al zijn meningen daar wel over verdeeld.

Gister geprobeerd na 't avondeten te gaan slapen tot half 1 om dan op te staan en naar de finale te gaan kijken (half 5 snachts hier weer) Gingen naar Darling harbour, allemaal grote schermen, veel mensen. Maar uiteindelijk was 't niet gelukt te slapen van te voren, dus nu ben ik al hele nacht wakker, want moest vanmorgen 10 uur uitchecken en 8 uur kwamen we keer terug van die kut wedstrijd, dus vond niet meer de moeite te gaan slapen, dus nu wel verrot. Ben nu in tv kamer van 't hostel, maar durf niet echt te gaan slapen, te bang dat ik mn vlucht ga missen, haha. Wel echt te moe zeg. Sjeess.

Zin om weer in mn eigen bed te gaan slapen. Vooral nu.

Nouja, tot in Nederland allemaaaaaal!:D
Tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 17049

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: