Laatste daagjes in Nederland! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Laatste daagjes in Nederland! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes in Nederland!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celesta

11 Januari 2010 | Nederland, Pijnacker

Hallo allemaal!

Ik wilde graag nog even een verhaaltje schrijven voor ik wegga! Want overmorgen is het al zover! Echt ongelofelijk, dat ik dan gwn een half jaar niet hier zal zijn. Ik besef het echt nog steeds niet, maar dat zal vast wel allemaal komen in het vliegtuig en als ik daar aangekomen ben.
Zaterdag natuurlijk ook m'n afscheidsfeestje gehad, ik vond het echt super gezellig en echt onwijs van genoten! Nu weet ik zeker, een half jaar weg gaat echt niet tussen deze vriendschappen in staan, dat kan gewoon niet! Iedereen heeft zulke lieve dingen gezegd waardoor ik ook minder twijfels heb gekregen. Dus echt onwijs bedankt daarvoor!!
Vandaag ga ik m'n koffer inpakken. Wel echt een raar idee, want je mag maar 20 kilo meenemen, terwijl je wel voor een half jaar op reis gaat! Maar gelukkig hebben die mensen een wasmachine (dat hoop ik dan maar;)) en ze zeggen ongeveer in elke mail: neem nou niet teveel mee! want je kan hier van alles kopen en het is hier ook allemaal veel goedkoper! Maarja, mij kennende wil ik natuurlijk weer wel veel te veel meenemen. Maar ik moet me echt even proberen in te houden.
En dan ook nog het overstappen in Hong Kong, dat vind ik ook echt wel spannend! Zo alleen en vast een ontzettend groot vliegveld. Overal chinezen! AAAAHH, moet je toch niet aan denken:P Vanuit Auckland (Nieuw-Zeeland) moet ik dan ook nog een binnenlandse vlucht nemen naar Tauranga, dat is maar een half uur vliegen, maar toch weer alles opnieuw inchecken enzo. Ik zal vast wel helemaal verrot zijn als ik daar aan kom. Maar ik heb wel al iets leuks in het vooruitzicht, want net een mailtje gekregen dat haar zus 25 jaar getrouwd is a.s. zaterdag! Dus als k niet meer zo moe ben kan ik mee daar naar toe! Gelijk die hele familie leren kennen enzo, zal wat worden:P Maargoed, ik heb dr zin in! En het volgende verhaal lezen jullie vast als ik aangekomen ben! Whaaa, echt te raar, andere kant van de wereld gewoon!

Liefs Celesta

  • 11 Januari 2010 - 13:09

    Daphne:

    Hee,

    wat schryf je dat allemaal leuk!
    je gaat je zeker redden daar,
    veel plezier!

    liefs

  • 11 Januari 2010 - 14:09

    Britta:

    Heey,

    Heel veel plezier in Nieuw-Zeeland!! Geniet er vooral van, en je zult er zeker geen spijt van krijgen

  • 11 Januari 2010 - 16:40

    Lonneke:

    he!
    wat gaaf om te horen dat je voor een half jaar weg gaat!
    ik ken je gevoel! ow en dat gevoel is fijn!!! die spanning! je gaat er alleen heen? voor een half jaar.. wat ga je daar doen?
    maak er een mooie tijd van!
    en het vliegt voorbij hoor. was ook bij mij toen ik naar curacao ging. ik ging dan wel voor 3 maanden, maar voor je het weet is het ineens je laatste week daar :O.
    geniet ervan meid! en ik ga je volgen!:D leuk leuk!

    liefss lonnekii

  • 12 Januari 2010 - 09:22

    Linda:

    Hee meisje,,
    Ik heb je zaterdag nog gezien, maar wil je nog ffies heel veel plezier wensen daar!! Geniet er lekker van!!

    Kusjess ,,

    Linda

  • 12 Januari 2010 - 15:44

    Irene:

    De reis, het overstappen, de chinezen(!) en het verblijf.. ..het gaat allemaal goedkomen! Enne, vooral zo lekker door blijven schrijven! Liefs,

    Irene

  • 13 Januari 2010 - 22:43

    Ilona:

    Lieve schattie!

    Nu zit jij lekker in het vliegtuig! opweg naar Nieuw zeeland.! Hoop dat je goede reis heb =D

    Ik mis je nu al. morgen de eerste donderdagavond zo zonder jouw,(A)

    Ik kijk uit naar al je leuke verhalen en tot op skype!;)

    Love <3 Ilona

  • 14 Januari 2010 - 11:53

    Mama Saskia:

    Hoi lieverd, als ik dit schrijf zit jij in het vliegtuig naar Auckland en heb je Hong Kong al achter je gelaten.
    Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat en kijk enorm uit naar je telefoontje vrijdag ochtend rond 04.00 uur! Doe voorzichtig en natuurlijk heel veel plezier. Hele dikke kus.

  • 14 Januari 2010 - 18:16

    Daniëlle:

    Celestinieeee,

    Ik ben zo beniewd naar je overstap-verhalen enzo. Gister zaten we gewoon nog heel normaal een mega stokbrood te eten. En nu ben je er al zo ver weg! Ik spreek je snel weer!

    kusjee(L)

  • 15 Januari 2010 - 12:43

    Lieke:

    Hey Celest,

    al aangekomen? vlucht en overstappen goed gegaan? nu tijd om Nieuw-Zeeland en het gezin te leren kennen en te ontdekken!

    Veel plezier
    groetjes Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Pijnacker

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 17037

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: