Weer is tijd voor een verhaal! - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Weer is tijd voor een verhaal! - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Weer is tijd voor een verhaal!

Door: Celesta

Blijf op de hoogte en volg Celesta

25 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Heeej schatten!

Hier eindelijk weer is een verhaal van mij, is alweer een tijd geleden voor m'n gevoel. Ik hoop dat 't bij jullie allemaal goed gaat. Hier wel hoor!:D

Ik had geloof ik nog niet verteld dat ik weer een nieuw iemand heb ontmoet. Das Michelle, zij gaat ook naar 't playcentre en zij was er ook voor 't eerst toen ik er voor 't eerst was. Vorige week woensdag was ik weer met haar aan de praat geraakt en toen hebben we afgesproken om dit aankomende weekend van 26, 27 en 28 februari naar Coromandel te gaan, dat is een gebied ten noorden van Tauranga en daar heb je ook heel veel mooie stranden, wat altijd veel toeristen trekt:D Eerst hadden we 't er gewoon over omdat ze vroeg of ik van Nieuw Zeeland genoot, dus ik vertelde dat ik vooral in de weekenden zoveel mogelijk probeerde te ondernemen. Dus toen vertelde zij dat ze daar binnenkort naar toe wilde gaan, dus dat ik wel mee kon dan! Ik was echt zo gelukkig:D hahah. Dat ik weer iemand had ontmoet en waarmee ik dan wat kon gaan ondernemen in 't weekend!

En vorige week donderdag had ik een dagje vrij, omdat ik afgelopen zondag op moest passen op Aaron en Ryan terwijl ik normaal gesproken in 't weekend altijd vrij ben. Jammer genoeg was het die donderdag niet heel erg zomers weer, wel lekkere tempratuur, maar bewolkt enzo. Toen heb ik besloten om naar Mount Maunganui te gaan, hét strand hier, wat ook alle toeristen trekt. Daar heb ik een wandeling om the mount heen gemaakt, je kunt the mount op foto's op hyves zien. Dat was een mooie wandeling! Daarna nog ongeveer anderhalf uur over 't strand gelopen en een beetje surfer gespot. Heerlijk dus!:D Toen moest ik om half 4 weer terug zijn om Ryan op te halen van kindy.

Vrijdag weer playcentre en meer met Michelle gepraat, Denise kwam ook nog. Dus toen raakte Michelle en Dennise aan de praat en bleek dus dat we heel dichtbij mekaar wonen, ongeveer in dezelfde wijk:D Te cool! Michelle is trouwens een meisje van 24 jaar en heeft een dochter van 3. Lilly. Dus dat kwam weer erg mooi uit, omdat Ryan ook 3 is, dus die kunnen wel leuk met elkaar spelen! Vrijdagavond naar Kristel gegaan, want ze zou me meenemen naar een barbecue bij vrienden van haar. Dus daar heb ik ook weer nieuwe mensen ontmoet:D Was een erg gezellige barbecue, daarna gingen we nog even naar een tentje, want 't was bij Hayley en zij woont vlakbij the mount, dus daar waren we dan nog even uitgeweest, was ook leuk! Die nacht bij Kristel blijven slapen.
Zaterdag gingen we naar Pilot bay, dat is zeg maar ook bij the mount, dus daar lekker wezen zonnen met Kristel, Tina (vriendin van Kristel en Tina dr dochter, Jade. Later kwamen ook nog Hayley en dr verloofde, Nicky, heet hij geloof ik. Dus dat was ook wel weer gezellig:D 's Avonds toen bij Kristel gebleven, lekker drankjes gedronken en gingen we singstarren. Yeah k had gewonnen met pokerface zingen(H) Soms is 't nog wel lastig met 't engels volgen, vooral als je dan met allemaal van die kwebbelende meisjes bent die allemaal door mekaar praten, dan gaat het veel te snel! Dus toen voelde ik me zaterdagavond wel eventjes een beetje een buitenstaander.. Maar ik ben wel heel blij dat ik Kristel heb, want ze is heel aardig en zij kan me ook weer voorstellen aan andere mensen!
Zondag moest ik dus op Aaron en Ryan passen, dus ik had Michelle gebeld of ze wat leuks wilde doen en dat zij dan Lilly mee zou nemen. Uiteindelijk zijn we naar Memorial Pools gaan, een zwembad wat ook kindvriendelijk is. Kristel, Tina, Jade en nog een andere vriendin van Kristel waren daar ook heen gekomen, dus uiteindelijk waren we met een gezellig clubje! Heerlijk gezwommen, want het was 't hele weekend zulk lekker weer!:D Kortom, ik heb dus weer een super leuk weekend gehad!!

Maandag had ik ook weer met Michelle afgesproken. Toen ben ik met Ryan naar haar huis gegaan. Toen hebben we eerst een boswandeling gemaakt met z'n vieren, want hier in de buurt kun je dus ook hele mooie boswandelingen maken. Jammer genoeg was Ryan veel te aanhankelijk, moest ie weer hele tijd m'n hand vast houden, terwijl ik juist wilde dat ie gewoon met Lilly zou gaan spelen. Daarna nog tijdje bij Michelle geweest, was wel heel gezellig! En we denken erover om elke maandag wat leuks te gaan doen met de kids:D Dus dat is ook wel weer erg leuk, dat ik dan op maandag ook altijd wat leuks heb te doen.

Dinsdag weer Ryan naar kindy gebracht. Denise had een hele lijst voor me gemaakt wat ik allemaal in 't huis moest doen, dus dat heb ik dinsdag en vandaag de hele dag gedaan. Dus een hele grote schoonmaak gehouden! Haha, echt een desperate houswive word ik, letterlijk:P Maarja joh, ook al is 't doordeweeks af en toe wel saai en zou ik willen dat ik gewoon alleen maar rond kon reizen, het is wel heerlijk hier en ik geniet altijd heel erg van de weekenden! Dus ik kijk ook weer erg uit naar dit aankomende weekend om naar Coromandel te gaan en daar hebben ze dan ook een Hot Water Beach. Dus een zee met warm water, geweldig toch!:D

Nou, dit was het dan weer, mijn verhaal over afgelopen 2 weken ongeveer!

Daggggg lieverds!

  • 25 Februari 2010 - 11:20

    Lieneke:

    Hoi Celesta,
    Goh ik heb wel bewondering voor jou zeg, je hebt al zoveel verschillende mensen ontmoet, je zorgt goed voor jezelf dat is fijn om te lezen. Ik hoor natuurlijk al veel verhalen van je moeder elke week onder het hardlopen maar het is toch heel leuk om het steeds weer te lezen. Je zal wel ondertussen wel aardig bruin zijn van naar het strand gaan, daar hebben wij hier ook zo,n zin in maar dat moet nog even wachten. Ik wens je een heel gezellig weekend, je gaat toch ook 1 nachtje kamperen? We lezen je verslag wel weer! Groetjes Lieneke

  • 25 Februari 2010 - 16:20

    Joke Woest:

    Hallo celesta,
    gelukkig nu heb ik het gevoel , dat het echt leuk begint te worden!!! je verhaal ziet er zo veel gekleurder uit,en leuk om te lezen, fijn hoor je kan niet genoeg leuke mensen tegen komen geniet er maar van!! en.. nog maar 1 dag en dan is het alweer weekend, veel plezier!!
    groetjes joke en je krijgt een xss

  • 26 Februari 2010 - 13:21

    Je Mams:

    Hoi lieverd.
    Je hebt weer een leuk verhaal geschreven, ook al weet ik het meeste al, ik geniet er toch weer van. Heel veel plezier het weekend en tot skype!
    Dikke kus

  • 28 Februari 2010 - 00:37

    <>:

    jo celesta,
    het is hier met ons het zelfde we leven van weekend naar weekend en daar tussen !!!!!
    ja dat moet ook soms leuk soms vervelend soms saai maar het hoort er alemaal bij.
    en je moet maar zo denken, ik maak dit mee en een ander niet.
    nou nog veel leuke weekenden daar .lieve
    groetjes ARJAN....
    doeiiiiiiii....

  • 28 Februari 2010 - 12:57

    Marian:

    Hoi Celesta!
    Als ik dit tik, zit jij in Coromandel (wat klinkt die naam toch bekend, maar ik zou niet weten waarvan). Lijkt me daar erg leuk, vooral ook die hot water beach! Leuk dat je regelmatig nieuwe mensen ontmoet, die je blik van het au pair/gezinsleven wat verruimen. Natuurlijk gaat "kennissen maken"sneller als je rondreist, maar dat komt toch ook nog weleens, lijkt me voor jou een leuke volgende stap!
    Hier regent het nu- zondagmiddag- pijpenstelen, maar gisteren hadden we geluk, we maakten een heel lange strandwandeling in Wassenaar en toen kwam zowaar een mooi zonnetje door, wat alles toch een stuk mooier maakt. Je ziet dat wij hier al blij mogen zijn met een enkel streepje zon, na die wandeling, toen we in een leuk tentje waren gestrand, begon het weer enorm hard te regenen. Afijn, met de wandeling hadden we dus veel geluk, het was erg leuk!
    Ik ben wel benieuwd hoe het in Coromandel is, dat horen we dan wel weer in je volgende verslag. Ik kijk er weer naar uit!
    Groetjes en veel plezier!
    Marian.


  • 28 Februari 2010 - 16:11

    Maayke:

    Haaii Celessie,
    Leuk verhaal weer hoor!! Hoe was je weeekendje weg geweest?? Vast weer een mooie ervaring!! Nouu gister na jaren weer eens gaan stappen hoor, en nog wel naar Holly:O Hahaha dus nog steeds niets om te missen;) Wel echt leuk dat je weer een meisje hebt leren kennen he, zo leer je steeds meer mensen kennen waar je leuke dingen mee kan doen!! Gezelligg hoor:D En zie je ook mooie/leuke andere plaatsen.. Hoe was dat Hot Water Beach?? Vast heeeerlijk... Dat kunnen we hier in Nederland ook wel gebruikenn! Nou celessie veel plezier weer! Dikkekussxx

  • 05 Maart 2010 - 10:29

    Anouk:

    Hey celes!!
    Het klinkt echt leuk, je verhalen!
    Geniet lekker van elke dag, vooral de weekenden ;)
    xx

  • 06 Maart 2010 - 07:43

    Lieke:

    Hey Celest,

    je bent er maar druk mee!! Maar wel met leuke dingen! en die kids?! Lekker achter het behang plakken ;)!!

    had je nog een mail terug gehad van ambulant? zag dat je gemaild had!!

    Liefs

  • 09 Maart 2010 - 10:32

    Milou:

    Hello! Ik heb je net heel kort even gesproken. Ben benieuwd naar je volgende verhaal over the hot Water Beach! Maar je netwerk breidt zich wel uit haha! Alleen maar mooi, hoef je je niet te vervelen. Veel plezier in Auckland dit weekend! Ik ga gauw naar huis, heb lang genoeg op school gezeten hihi..
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tauranga

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 17012

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: