Tweede weekend! - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Tweede weekend! - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Tweede weekend!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celesta

25 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Hallooooo!!!

Hier weer een verslagje van mijn tweede weekend in Tauranga in Nieuw Zeeland! Vrijdag heb ik de jongens eindelijk een paar uur achter de playstation vandaan kunnen sleuren! Toen ben ik met ze naar buiten gegaan in de tuin en hebben we in de spa pool/jacuzzi gezeten. Dat is echt zo heerlijk!! Lekker warm water enzo:D
Vrijdagavond heb ik een film gezien op tv, about a boy met Hugh Grant. Niet echt heel bijzonder ofzo, maar wel leuk om te vertellen dat ik het Engels al beter begin te begrijpen, dus dat is wel fijn!

Zaterdag ben ik voor het eerst alleen gaan rijden met de auto! Het ging eigenlijk wel goed! Ik was naar 't centrum van Tauranga gereden met de tomtom, dus ik wist in ieder geval de weg! Ik kon m zelfs op Nederlands instellen! Haha. Maar in de stad van Tauranga heb ik een beetje rond gekeken, ik wist natuurlijk niet echt wat nou leuke shop winkels zijn, dus moet ik nog maar een keertje met Kristel gaan ofzo, de au pair die in dit gezin is geweest en hier nu woont omdat ze hier een vent heeft ontmoet. Ik ging op gegeven moment bij een winkel naar binnen om prepaid te kopen voor de telefoon die ik hier heb en dat was al echt een hele aardige gozer. Hij vroeg waar ik vandaan kwam en alles en dat ik nog een keer langs moest komen enzo, wel grappig:D Daarna ben ik even op een terrasje gaan zitten en wat gaan drinken en lekker van de zon genoten, want 't was heerlijk weer! En toen vroeg de serveerster of ik het niet te heet had in de zon en zij was ook al heel vriendlijk, dus volgens mij zijn de Nieuw Zeelanders gwn sowieso vriendelijker. Telkens vragen how are you? enzo.. 's Avonds op zatedag weer een film gekeken met Denise, die ook goed te volgen was! Ben hier dus nog niet wezen stappen:P

Zondag zijn we (veel te laat!) naar 't strand gegaan. Ik wilde al om 1 uur 's middags gaan en ik was dr al helemaal klaar voor, maar uiteindelijk zijn we pas om 4 uur 's middags gegaan.. Pfff. Maar het was wel ontzettend mooi! We gingen naar 't vakantiehuis van Andrew, de broer van Denise, dus ik heb Natalie ook weer gezien! En het was echt zooo mooi daar, je keek gewoon uit het raam van 't huis en je zag de zee voor je. Ik heb een hele hoop foto's gemaakt weer, dus die zal ik wel weer op hyves zetten. M'n hyves is trouwens: www.xcelesjee.hyves.nl En en en, weetje wat ik gezien heb!!! Jullie geloven 't nooit, haaien! Hahaha en zo dicht bij de kust! Ik heb wel één duidelijke foto dr van. Dat was wel spectaculair om te zien! 's Avonds hebben we fish & chips gegeten, echt zo'n typisch Engels/Nieuw Zeelands gerecht. Maar opzich wel lekker, alleen beetje vet! 's Avonds heb ik nog op de schommelbank gezeten met Jared en daarna met Natalie met een lekker glaasje witte wijn. En toen zag je heel mooi de maan over de zee schijnen en veel sterren! Ik zei tegen Denise; wat een hoop sterren! Zij zegt; neeee joh, dat zijn er helemaal niet veel! Kunnen er veel meer zijn. Maar ik vond dit al een hele hoop. 's Avonds rond 10 uur zijn we toen weer terug naar huis gegaan, maar het was wel echt hele leuke dag!:D

Ik word al een paar dagen wakker met een oor dat dicht zit aan één kant, dat is echt zo irritant! En vandaag zit ie dus al de hele dag dicht en nu doet ie ook heel erg pijn, want we zijn vandaag wezen zwemmen, dus allemaal water ingekomen enzo. Dus heb nu even een paar paracetamol genomen. Maar verder was het zwemmen wel heel leuk, ben aantal keer met Ryan van de glijbaan geweest en daarna ook nog paar keer met Aaron. Alleen snap ik niet dat je naar een binnenbad gaat, terwijl het buiten zo heerlijk weer is!:P Maar het was wel heel leuk. Daarna zijn we weer naar 't huis aan 't strand gegaan om te barbecuen. Was ook gezellig, maar ik had 't op een gegeven moment wel een beetje gehad door dat oor. Ik voelde mezelf ook ineens heel zielig, omdat het zeer deed en er was niet echt iemand in de buurt om wie ik geef of bij wie ik d'r over kon klagen. Dus ik was een beetje in een dipje. Maar nu gaat 't wel weer hoor, met de paracetamol:) Dus ik hoop dat 't morgen minder pijn doet en dan kan Denise t misschien beetje uitspuiten, want heeft ze zo'n apparaatje voor en als dat niet gaat werken even naar de dokter.

Ook ga ik morgen met Kristel, Aaron en Ryan naar een park in de buurt! Ben benieuwd hoe dat gaat worden, maar dat horen jullie wel weer in mijn volgende verhaaltje! Ik ga nu is even kijken of mijn vader al met oma op skype is en even met hun praten en dan slapen!

Dikke lieve kus van Celesta

  • 25 Januari 2010 - 12:27

    LindaV:

    Wooo, ik zag je foto van die haai, geeeetsie! Was je in het water toen hij daar zwom? Lijkt me doodeng!
    Sterkte met je oor! Hoop dat uitspuiten helpt.

  • 25 Januari 2010 - 16:16

    Lieneke:

    Hoi Celesta,

    Wat leuk om te lezen wat je allemaal hebt gedaan deze week. Goed hoor dat je in je uppie met de auto naar een vreemde stad bent gegaan. Zo te horen is de natuur heel mooi daar. Wat heerlijk dat het er zo warm is, ik zou ook wel even lekker willen zwemmen in de zee en lekker zonnen. Alleen dan wel zonder haaien! Nou ik kijk uit naar je volgende stukje. Het beste met je oorpij!

    groetjes Lieneke

  • 25 Januari 2010 - 16:33

    ARJAN:

    hoi celesta,
    leuk om te horen dat het goed gaat nou ja met je oor dan iets minder maar dat gaat hopelijk snel weer over je moet maar veel in dat hete water gaan zitten.
    leuk dat je al alleen naar de stad kan rijden.nou veel plezier maar weer en tot mailens groetjes ARJAN.

  • 25 Januari 2010 - 17:43

    Daphne Wolters:

    Hee Celes!
    Tklinkt echt geweldig daar!
    Kga nu je foto's bekijken op hyves. ben benieuwd!

    Liefs

  • 26 Januari 2010 - 12:53

    Denise:

    Oeehh celestaa heeft al sjanss;)

    fijn dat je t zo leuk heb daar! dan vliegt de tijd voorbij :P

    wel irritant dan van je oor! nou hopelijk wordt t snel beter :)

    xx

  • 27 Januari 2010 - 19:29

    Marian:

    Hoi Celesta!
    Ik zei toch, kijk uit voor die haaien!! In Australie is een toerist opgevreten door zo'n maf beest...Hoe gaat het met je oor? Mazzel zeg, met lekker weer aan zee! Wat is Tauranga eigenlijk voor plaats?
    Celesta, morgen/28 jan. gaat Babs naar Nieuw-Zeeland!
    Veel plezier met alles!

  • 28 Januari 2010 - 05:38

    Lieke:

    Celesta, wat een leuk verhaal zeg. Eerst haaien en toen pijn aan je oor!

    Is het al een beetje over? De foto's op hyves zijn erg mooi zeg! wordt wel jaloers!

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tauranga

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 17010

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: