Naar Nieuw-Zeeland!! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Naar Nieuw-Zeeland!! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Naar Nieuw-Zeeland!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celesta

03 Januari 2010 | Nederland, Pijnacker

Hallo allemaal!

Op 13 januari 2010, dus over 10 dagen!!, ga ik voor een half jaar naar Nieuw-Zeeland! Ik ga daar au-pair in een gezin, ze hebben 3 kinderen, alledrie zijn het jongens. Eén is 6 jaar, de tweede is 3 jaar en de jongste is pas in oktober geboren! Ze spreken Engels in dit gezin, maar ze kunnen wel Nederlandse woordjes, omdat de ouders van hun moeder (opa en oma dus) uit Nederland komen! De plaats waar ik heen ga heet Tauranga. Deze ligt in het Noordereiland. Op deze site wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn avonturen in Nieuw-Zeeland.

Groetjes Celesta

  • 05 Januari 2010 - 11:30

    Esther:

    Hey Celesta,
    nog heel even en dan kun je je koffer in gaan pakken! Nu maar hopen dat 't allemaal erin past ;P. Ik zie je zaterdag nog op je afscheidsparty! Xx Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Pijnacker

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 17015

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: