Naar Nieuw-Zeeland!! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Naar Nieuw-Zeeland!! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Naar Nieuw-Zeeland!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Celesta

03 Januari 2010 | Nederland, Pijnacker

Hallo allemaal!

Op 13 januari 2010, dus over 10 dagen!!, ga ik voor een half jaar naar Nieuw-Zeeland! Ik ga daar au-pair in een gezin, ze hebben 3 kinderen, alledrie zijn het jongens. Eén is 6 jaar, de tweede is 3 jaar en de jongste is pas in oktober geboren! Ze spreken Engels in dit gezin, maar ze kunnen wel Nederlandse woordjes, omdat de ouders van hun moeder (opa en oma dus) uit Nederland komen! De plaats waar ik heen ga heet Tauranga. Deze ligt in het Noordereiland. Op deze site wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn avonturen in Nieuw-Zeeland.

Groetjes Celesta

• 05 Januari 2010 - 11:30

Esther:

Hey Celesta,
    nog heel even en dan kun je je koffer in gaan pakken! Nu maar hopen dat 't allemaal erin past ;P. Ik zie je zaterdag nog op je afscheidsparty! Xx Esther