Bye New Zealand, Hello Australia! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Bye New Zealand, Hello Australia! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Bye New Zealand, Hello Australia!

Door: Celesta

Blijf op de hoogte en volg Celesta

13 Juni 2010 | Australië, Cairns

Zo, even een kort verhaaltje van mn bezigheden hier. Trouwens, vandaag ben ik 5 maanden weg en nog 1 maand te gaan!

Vrijdag ben ik uit Nieuw Zeeland weggegaan en naar Cairns - Australia gevlogen!

De laatste week in Nieuw Zeeland was echtnog heel erg leuk. Up north gegaan en daar Coen de Wolf en zn familie ontmoet in Kerikeri, daar heb ik een paar nachten verbleven. Echt hele aardige, gastvrije mensen! Afgelopen maandag de trip naar Cape reinga gemaakt, het topje van nz. Wat echt geweldig was. Zo mooi daar!Ook sandboarding gedaan, dan ga je met zo'n soort surfboordje van een enorme zandhelling af, dat is echt zo gaaf!:D En met de bus kilometers over 90 mile beach gereden. Echt een gave ervaring!:D
Dinsdag een boottocht gemaakt over de bay of Islands. Echt mooi,oo 144 eilanden in de zee. Paar dolfijnen gezien, maar lang niet zoveel als in Kaikoura!
Woensdag naar Whangarei gegaan, daar bij mensen verbleven die we op 't zuidereiland hadden ontmoet. 1 nachtje. Was ook leuk en donderdag terug naar Auckland met de bus. Wantttt vrijagochtnnd half 7 ging de vlucht naar Australie!

Hier in Australia aangekomen, Cairns in Queensland is 't weer zo heerlijk weer! Zeker 25 graden en zo enorm tropisch!:D Vridjag beetje rustg aan gedaan, want ik was die nacht kwart voor 3 opgestaan. Bijna een half uur staan wachten midden in de stad op de bus naar t vliegveld. Nou.. dan komen drwat freaks voorbij lopen hoor.. Eentje met lang blond haar en een zonnbril op. Midden in de nacht? En die liep te waggelen en die ging vlak voor mij neus op zn plaat. Toen stond ie weer op en waggelde die weer verder. Gelukkig mij voorbij.

Maar goed, gister en vandaag ben ik naar cape tribulation geweest. Dat is 'where rainforest meets the reef'. The reef is natuurlijk de great barrier reef, waar je prachtig koraal heb en allerlei mooie vissen. 2000 km lang, dus de grootste ter wereld! Dus morgen ga ik snorkelen op de reef. Ik heb al aantal mensen ontmoet hier. De eerste Nederlander die ik tegenkwam heeft de eerste17 jaar van dr leven in Pijnacker gewoond en woont nu in Denhaag! Das godver toevallig!:D

Nougoed, ik kom vast gauw weer op internet om mijn volgende avonturen te vertellen!

Tot gauw! xxxx Celesta

  • 13 Juni 2010 - 21:06

    Lieneke:

    Hoi Celesta,
    Zo nu zit je al weer in Australië, jij ziet zo heel wat van de wereld. Die boottocht langs die 144 eilanden lijkt me ook heel mooi en dan dat snorkelen wat je morgen gaat doen op de reef! Geweldig, heel veel plezier gewenst en geniet ervan!

    Lieneke

  • 14 Juni 2010 - 08:39

    Lieke:

    Hey Celes,

    tof hoor!! nog ff dat laatste maandje volo genieten!!

    liefs

  • 15 Juni 2010 - 16:36

    Sigrid:

    Ik ben echt zoooooo jaloers gekk

  • 19 Juni 2010 - 15:03

    Marian En Arjan!!! :

    hoi celesta,
    nou als je voor al die eilanden een andere bikini moet kopen ben je nog wel even bezig.
    144 bikini,s maar je kan ze wel daar laten hoor want het is hier weer eens herfst zon en regen wisselen elkaar af hier.
    dus geniet nog maar even van het mooie weer daar en als je naar huis komt breng die zon dan maar mee hier heen.
    wij hopen dat je ook in australie lekker geniet van een heerlijke vakantie.
    maar daar gaan we wel van uit.
    hier zitten we vol in het w.k voetbal en nederland heeft zo net de tweede wedstrijd gewonnen.
    HOLLAND HOLLAND ole ole ole ole!!!
    nou ik zou zeggen tot de volgende keer maar weer!!!
    hele lieve groetjes :
    MARIAN en ARJAN.
    doeiiiii.

  • 20 Juni 2010 - 14:03

    Milou:

    Haha volgens mij heb jij die dronken gasten meegenomen! Die zitten nu op jouw msn te vervelen :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 17018

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: