Dag Tauranga.. - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Dag Tauranga.. - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Dag Tauranga..

Door: Celesta

Blijf op de hoogte en volg Celesta

03 Juni 2010 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Hellooo,

Nog even een verhaaltje voordat 't tijd is om Tauranga te verlaten.. Wat dus al morgenochtend gaat gebeuren!

Afgelopen weekend heb ik vrijdagavond Kristel en Joel mee uit eten genomen om ze te bedanken voor alles, hoe ze mij welkom hebben laten voelen hier. Daarna nog even naar een pub gegaan waar ook wat meerdere vrienden waren.

Zaterdag naar Waihi beach geweest, was ook leuk! We zagen een onwijs mooie regenboog die uitkwam in de zee, echt cool!! 's Avonds echt een big nite out gehad! Was echt heel gezellig, lekker drankjes gedronken, gedanst, helemaal genoten! Uiteindelijk bij Hayley blijven slapen.

Zondag lekker brak geweest en gedag gezegd tegen Hayley en Tina. Het is wel gek eignenlijk, want toen ik wegging uit nl hield ik alleen maar rekening met dat ik mensen zou gaan missen in nl, maar dat is me zo meegevallen. En nu besef ik dat ik hier ook weer mensen moet gaan missen, waarvan ik helemaal niet zeker weet of ik ze ooit terug ga zien. Welgek:P Maar dit zullen echt de beste herinneringen zijn! Zo heerlijk gehad hier.

Dinsdagavond met Michelle uit eten geweest om haar ook nog even te bedanken enzo, wasgezellig. Ik kan misschien nog bij haar moeder terecht als ik door Australie reis, want zij woont vlakbij Sydney, das wel handig!:D

En woensdag naar Kristel geweest, haar wat kleren gegeven die bij mij allemaal niet dr in passen en boeken die ook te zwaar zijn om mee te nemen.

Vandaag, donderdag, was Denise's birthday, dus ook nog ff haar moeder gezien en gedag gezegd en nog even op en top genoten met de kids:D Echt gek op ze geworden!

Dus morgenochtend nog even naar playcentre en dan neem ik 10 over 12 's middags de bus naar Auckland. Dan ga ik zaterdagochend vroeg van Auckland naar Paihia, wat in 't noorden van 't noordereiland ligt, daar kan Coen de Wolf, iemand die mn vader ket en die in Kerikeri woont, mij ophalen en kan ik daar ook nog paar nachtjes verblijven. Scheelt iig al! Dan ben ik donderdag 10 juni terug in Auckland en vlieg ik vrijdag de 11e naar Australie. Dan doe ik ongveer de hele oostkust, tot Sydney, en dan vlieg ik 12 juli terug naar Auckland om mn vlucht naar nl te nemen op 13 juli. Maar ik kan misschien nog wel wat tijd vinden om een verhaal te schrijven over wat ik in Australie meemaak. Ligt dr aan hoeveel ik daar op de laptop/internet kan komen.

Jullie horen weer van me!

xxxx Celesta

  • 03 Juni 2010 - 13:28

    Lieneke:

    Hoi Celesta,

    Goh wat gaat de tijd snel om he, maar je hebt wel heel veel leuke dingen meegemaakt en nieuwe mensen ontmoet. Ik wens je nog heel veel plezier in Australie, geniet er van en ik ben heel benieuwd naar je verhalen en natuurlijk naar je foto's! Veel liefs en pas goed op jezelf!

    Lieneke

  • 03 Juni 2010 - 13:28

    Lieneke:

    Hoi Celesta,

    Goh wat gaat de tijd snel om he, maar je hebt wel heel veel leuke dingen meegemaakt en nieuwe mensen ontmoet. Ik wens je nog heel veel plezier in Australie, geniet er van en ik ben heel benieuwd naar je verhalen en natuurlijk naar je foto's! Veel liefs en pas goed op jezelf!

    Lieneke

  • 03 Juni 2010 - 13:28

    Lieneke:

    Hoi Celesta,

    Goh wat gaat de tijd snel om he, maar je hebt wel heel veel leuke dingen meegemaakt en nieuwe mensen ontmoet. Ik wens je nog heel veel plezier in Australie, geniet er van en ik ben heel benieuwd naar je verhalen en natuurlijk naar je foto's! Veel liefs en pas goed op jezelf!

    Lieneke

  • 03 Juni 2010 - 13:29

    Lieneke:

    Hoi Celesta,

    Goh wat gaat de tijd snel om he, maar je hebt wel heel veel leuke dingen meegemaakt en nieuwe mensen ontmoet. Ik wens je nog heel veel plezier in Australie, geniet er van en ik ben heel benieuwd naar je verhalen en natuurlijk naar je foto's! Veel liefs en pas goed op jezelf!

    Lieneke

  • 03 Juni 2010 - 13:29

    Lieneke:

    Hoi Celesta,

    Goh wat gaat de tijd snel om he, maar je hebt wel heel veel leuke dingen meegemaakt en nieuwe mensen ontmoet. Ik wens je nog heel veel plezier in Australie, geniet er van en ik ben heel benieuwd naar je verhalen en natuurlijk naar je foto's! Veel liefs en pas goed op jezelf!

    Lieneke

  • 03 Juni 2010 - 13:37

    Lieneke:

    Hoi Celesta,

    Goh wat gaat de tijd snel om he, maar je hebt wel heel veel leuke dingen meegemaakt en nieuwe mensen ontmoet. Ik wens je nog heel veel plezier in Australie, geniet er van en ik ben heel benieuwd naar je verhalen en natuurlijk naar je foto's! Veel liefs en pas goed op jezelf!

    Lieneke

  • 03 Juni 2010 - 13:37

    Lieneke:

    Hoi Celesta,

    Goh wat gaat de tijd snel om he, maar je hebt wel heel veel leuke dingen meegemaakt en nieuwe mensen ontmoet. Ik wens je nog heel veel plezier in Australie, geniet er van en ik ben heel benieuwd naar je verhalen en natuurlijk naar je foto's! Veel liefs en pas goed op jezelf!

    Lieneke

  • 03 Juni 2010 - 15:14

    ARJAN.:

    hoi celesta,
    nou gaat je vakantie beginnen eerst werken dan lol.
    en afscheid nemen is altijd moeilijk maar zolang die gene die je verlaat in leven blijft kun je er altijd weer heen (ooit).
    ik wens je een leuke reis en hoor wel weer van je.
    lieve groetjes ARJAN.
    doeiiiiiii.

  • 03 Juni 2010 - 20:19

    Marian:

    Hoi Celesta!
    Dat heb je ook wel eens op vakantie of zo, dat je denkt, die of die persoon of personen zul je je hele leven vast niet meer zien. Niet dat dat zo erg is, maar toch is het een rare gedachte. Ja dat is het jammere van afscheid nemen. Maar als je weer verder gaat merk je vaak dat je dat weer heel gauw achter je laat, je wordt al gauw weer afgeleid door de aanwezigheid van weer nieuwe mensen, dus het een verdringt al gauw het ander.
    Ik wens je een mooie reis door Australie, veel plezier en mooie indrukken. Het beste!!

    Groeten, Marian.

  • 04 Juni 2010 - 09:25

    Joke Woest:

    hoi Celesta,
    daar ben ik nog net op de valreep , voor je vertrek,
    tjonge jonge, het begin leek zo saai,nou niets is er meer van war je hebt een ongelooflijke tijd,daar op gebouwd , en geniet met volle teugen , zo fijn!!
    het leven is mooi celesta!!
    en geniet er nog zoooo mooi van voor je het weet zit je weer in nederland.
    (ook weer leuk) maar eens een wereld reiziger? we zullen het zien , bij de meeste is nederland op eens klein en bekrompen,
    en is leuk om afentoe terug te keren, om iedereen te bezoeken die je lief is en dan, ? jo het leven is mooi!
    ik heb al je verhalen nog tussen neus lippen door gelezen, maar ben nu weer super druk met mijn werk dus reageren blijft er meestal bij.
    ook hier is van alles gebeurd babs ziek uit indonesie terug gekomen maar vertrekt weer terug over twee weken, lara komt volgende week weer terug uit baskenland, en vertrekt in aug weer naar japan,
    en zo gaat het leven verder
    celasta, ik wens je een gezonde hel fijne tijd verder, en super blijven gebieten!!!!
    xxxxxx joke

  • 05 Juni 2010 - 05:08

    Lieke:

    Hey Celesta,

    omgevlogen he die tijd? Nu weer een tijd reizen, waarbij de tijd helemaal snel gaat. Voordat je het weet ben je weer in NL, dus zorg dat je vreselijk, ontzettend, geweldig geniet daar!!
    Mensen missen hoort erbij, je maakt nieuwe vrienden en die laat je ook weer achter, maar ze hebben je leven rijker gemaakt en je hebt van ze geleerd! en het belangrijkste, ze blijven in gedachten bij je!!

    Veel plezier in Aussie en tot snel
    Groetjes Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tauranga

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 17017

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: