Voorpret - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Celesta Oudshoorn - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Celesta

Blijf op de hoogte en volg Celesta

19 Januari 2014 | Nederland, Pijnacker

Hallo lieve mensen,

Bij deze heb ik deze site weer in gebruik genomen om jullie zo af en toe een verhaal te schrijven om iedereen op de hoogte te houden!
Dinsdag zal ik vertrekken vanuit Nederland om 10.45 uur, dan zal ik om 11.55 uur aankomen in Frankfurt en daar weer vertrekken door naar Zuid-Afrika om 20.40 uur en dan landen in Afrika om 09.25 uur.
Van de meeste mensen heb ik al afscheid genomen, maar het moeilijkste moet nog komen, van m'n lieve ouders, Bobby, Storm en oma. Maar goed, ik probeer er niet te dramatisch over te denken. Ik zie allemaal wel hoe het loopt en als het niet meer leuk is, kom ik gewoon weer terug naar alle lieve mensen die ik hier heb!!

Jullie horen vast snel weer van me, vanaf een ander gedeelte in de wereld!

Liefs Celesta

  • 19 Januari 2014 - 23:51

    Marij:

    Komt goed. geniet er maar van.
    Liefs marij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celesta

Hallo allemaal! Tijd voor de volgende reis richting zuidoost Azie! Lees het gezellig als je wilt op deze site! xx Celesta

Actief sinds 11 Dec. 2009
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 17004

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2011 - 30 Maart 2012

Reizen door zuidoost Azie

13 Januari 2010 - 14 Juli 2010

Au Pair in Nieuw Zeeland!

21 Januari 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken in Australië

Landen bezocht: